شبکه اجتماعی از جنس دیگر


افکار من

اینها که می نویسم فکر باور منه

sharethis آیکون های اشتراک گذاری مطلب

شاید فکر کنید که شبکه های اجتماعی فقط تو اینترنت پیدا میشه در حالی که شبکه های اجتماعی از جنس دیگر هم هستن که فعالیت می کنن.

شبکه اجتماعی

نمی دونم شما زمانی رو که تازه تلتکس یا همون پیام نما راه افتاده بود به یاد دارید یا نه؟ همون زمانی که فقط شبکه سه و دو پیام نما داشتن و پیام نمای شبکه دو انگلیسی و شبکه سه فارسی بود. اون روز شاید کمتر کسی فکر میکرد که پیام نما اونقدر گسترش پیدا کنه که شبکه دو، سه، چهار، پنج و قرآن و معارف هم صاحب پیام نما بشه چه برسه به اینکه در پیام نما شبکه اجتماعی هم راه بی افته. بله یه شبکه اجتماعی که لازم نیست در آن ثبت نام کنید، فقط کافی اون چیزی رو که دوست دارید با پیامک به شماره داده شده ارسال کنید تا در صفحات پیام نما نمایش داده بشه.

باور ندارید؟ خوب خودتون بزنید شبکه دو، برید به پیام نما تو صفحه 650 و باشگاه پرواز رو ببینید. باشگاه رودررو هم هست که در مورد ورزشه.

پیام نمای شبکه چهارم بخش هم اندیشان داره. این شبکه های اجتماعی به خاطر نوع ارتباطی که با مخاطب برقرار می کنند با شبکه هایی مثل فیس بوک و تویتر و ... تفاوت دارند ولی نفس شبکه اجتماعی در اون ها زنده است.



محکوم کردن توهین به پیامبر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:شبکه اجتماعی,پیام نما,تلتکس,باشگاه پرواز,شبکه اجتماعی متفاوت,ساعت 12:1 توسط وحید| |


Power By: LoxBlog.Com